Städryck

Vaknade kring 4-5 imorse och satte mig och kolla på Hogan knows best och snokade lite på flashback. Nu springer jag omkring i lägenheten med ansiktsmask i nyllet och städar upp lite här. Hade från början tänkt in till stan och fixa lite grejer men när jag såg hur kallt det var ute så bestämde jag mig för att ta det imorgon eller någon annan dag istället. Idag så städar jag upp lägenheten lite istället, det behövs verkligen, ser ut som fan här. Sen ska jag slänga mig i duschen och göra mig iordning för att gå till coop och bli av med massa pant. Sen en vända in på apoteket också och köpa hem lite piller. Sen blir det nog några vändor till soprummet också. Sen måste jag se senaste avsnittet av desperate housewives som kommer idag. Sen sen sen vet jag inte! Laters!



Kommentarer
Anna

Åh gillar hennes frisyr på den där bilden! :)

2010-12-13 @ 18:27:51
URL: http://mydearsweetdiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback