Damn cold night


Jag har en tendens att få ett infall att jag ska pilla med designen på bloggen mitt i nätterna. Jag tycker det är ganska kul så, men nu lär jag ha såhär ett tag... erhm, vi får väl se. Fördelen med att pilla med designen mitt i natten är att ingen hinner se när det är fult och ser mongo ut innan allt är klart. Men... tadaaa! Jag är rätt nöjd iaf.

Enligt min superstart så ska det bli ohyggligt kallt idag... och på lördag. Idag ska jag på lägenhetsvisning också ska jag träffa min jobbcoach på AF så man får väl lov att klä sig ordentligt och bita ihop. Sen ska jag väl typ tvätta hela helgen om ingen annan har något bättre förslag? Det kommer som sagt bli förbannat kallt i helgen så alla lär väl sitta hemma och gömma sig. Nåväl... jag ska väl... göra något "vettigt". Laterz

Peppad katt...


Kommentarer
Jonte

sv: haha hej hej :p

2010-02-19 @ 10:54:34
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback