Härliga bilder



Tänkte dela med mig av lite härliga och småtokiga bilder, många av dem från gymnasie tiden. Håll till godo kära vänner




Fråga inte...



Jag fånar mig



Vi ska ha lektion och Anngelica lyckades knäppa en rätt bra bild hehe



White party



Precis...



Hahahaha! Rita hailar... eller asså hon räcker upp handen, ser bara ut som att hon hailar :-P



Ehm... ja



Jag och Jennie raidade Åhlens



Jennie och Anngelica dansar



Vi fånade oss på solbacken



Det är inte som det ser ut...



Lagom peppade sådär



Yes, vi är döballa



Gangsta babes



Jag blev polare med en megastor kanin i Cypern, låter flummigt jag vet



Inga kommentarer



Vik hädan!



Drack ur ett liter mått för glasen var slut... En tennisboll attackerade min drink



Peace på den!




Kommentarer
Sara Lundqvist

va kul att du tycker det, ska ha det i helgen tror jag:)

2010-02-05 @ 09:09:37
URL: http://nojjsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback