Jag är...

0-74115a275c4d67f27f3baf8df7863db2.png

Jag är hundvakt ikväll och än så länge går det bra. Jag har ju den bortsprungna katten här fortfarande, ingen verkar sakna henne så nu kommer hon att bo med mig framöver. Hon ska heta Prisma har jag bestämt :-) . Men som sagt så är jag hundvakt ikväll, kanske till imorgon. Prisma är väl inte direkt jätte förtjust i hunden och hunden vill ju helst av allt leka. Men nu är hunden Doris så himla ledsen och förtvivlad över att Prisma inte gillar henne att hon ligger mest bara där på stolen och ser ledsen ut. Men nu vågade hon sig faktiskt till min famn så hon får väl ligga här en stund och mysa så ska vi gå en promenad sen. :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback