Jodå, jag...

 

0-3994cd60ad798aea4df62533698aaf3d.png

 

Jodå, jag och Jennie rockade olles igår. För er som inte tror mig så har ni bild bevis ovan. På en av bilderna dansar jag dock själv framför live bandet som var där. Annars dansade ju Jennie med mig också nästan hela tiden. Det var iaf när man dansade där själv och inte hade någon dans partner att titta förföriskt på som man upptäckte hur mycket alla grabbar kollade in en bara för att man var den enda som dansa. Eller så var det kanske för att man är het, hmm. Efter att jag och Jennie stått och rockat ett tag så började mer folk våga sig fram och rocka med oss och det var ju kul. A fun night out helt enkelt. Nu är jag så jävla hungrig, måste fixa svull mat. Later

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback