Lite att göra igen


Lovar du att vara ärlig? Mm okey

Du heter: Lena

Smeknamn: Foofie

Låt som när du är ledsen sörjer till? Mm njä jag vet inte


Beroende av: Coca cola <3

Vem behöver du mest just nu: Min niggah (Jennie)

Vad tror folk om dig? Jag vet inte? Vad tror folk om mig?

Stämmer det? Beror väl på vad dom tror, upplys mig?

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är galen, knäpp, mongo på ett roligt/gulligt sätt

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag har saftig stjärt eller något, vet inte haha

Hur imponerar man på dig? Man har självförtroende  och är intelligent

Brukar du skratta för dig själv? Haha eh ja? Jag är ju knäpp

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha jo" - från min niggah

Var bor du? B to the U to the R to the E to the Å

Trivs du där: Trivs och trivs, hade hellre bott i stan. Ska på lägenhetsvisning på monday

Äger du några converse: Hmm nä jag tycker inte jag passar i såna

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, man är väl en riktig norrlänning (och halvfinne)

Brukar du bli för full: Njä det är ytterst sällan, brukar bli för lite full faktiskt

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Banan, kiwi, nötter, russin/vindruvor, avocado, sharon och fjortisar

Har du haft sex idag: Näjj, buhu

Nästa mål i ditt liv: Jag vet inte, funderar på att fylla mer cola i mitt glas

Hur svarar du i mobilen: YO MADDAH FAKKAH!!! Fast det beror ju på vem som ringer iofs...

Vem ringde du senast? Det var Bull det

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Tja... han sa att han var påväg att komma och hämta mig


Antal timmar sömn inatt: Vet inte

Sov du ensam: Näjj, jag sov med kissen

Brukar du komma i tid: Jodå

När mår du bra: När jag har cola och tittar på desperate housewives, då är jag en lycklig Foofie ^__^

När blev du fotad senast: Igår, bilderna finns i föregående inlägg

Hur känner du dig nu: Kissnödig, slö och seg

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, once you go black you never go back

Vad tycker du om fötter: Usch, snuskigt. Tar inte ens på mina egna

Vad saknar du: Desperate housewives <3

Hade du en bra kväll igår: Haha jo jag och min niggah rockade ju sönder Olles

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller vatten

Rakar du benen: Jo om jag ska på fest eller om jag ska bada

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag vet inte, har som inga rutiner

Är du blyg? Näjj

Sysslar du med någon idrott: Näjj näjj!

Vill du hellre ha mail än brev: Beror på vad det gäller

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej sånt trams

Har du spytt offentligt: Hahah... mm

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka och sätta på en brud om jag fick chansen

Är du nöjd med ditt liv: Delvis

Är du bortskämd: Nä det tycker jag väl inte


Vad gör du i morgon: Ska på lägenhets visning

Vad är det värsta du vet? Fjortisar typ

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mm jag vet inte, bränner inte så mycket pengar

Vad längtar du till? Mitt 21 års firande, desperate housewives och sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo

Vad använder du för shampoo? Dom som luktar gott

Vad är det finaste du fått? När jag fick min första kamera i julklapp för massa år sen kanske

En speciell dag du minns: När jag fyllde 20 haha, det var kul

Hur gammal är du: 20, snart 21

Om fem månader: Är det sommar, jippie

Du samlar på: Eh... damm?

Gröna eller röda äppeln: Brukar inte äta så mycket äpplen... men jag åt en apelsin för ett tag sen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm Bull eller min niggah typ

Gillar du golf: Snobbsport... äh

Har du sovit i din egna säng inatt: Jodå

Har du strumpor på dig nu: Yäz

Är det okej att gråta: Naturligtvis

När grät du senast: Hmm jag vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa som en galning, festa och resa.

Bär du glasögon eller linser: Nope, no need

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Njäe


När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror väl på vad jag gjorde kvällen innan

Har du piercing: Har hål i öronen men har bara örhängen i när det är fest och sånt

Vill du gifta dig: Knappast

Vill du ha barn: Det kan du fetglömma

Solar du ofta:
Haha nä, förra sommaren solade jag kanske 20 min sammanlagt

Är du bra på att laga mat: Jag har gått hotell & restaurang med inriktning restaurang så det hoppas jag

Är du flygrädd: Nä det är kul

Hur vig är du: Ganska, men har varit vigare

Är du musikalisk? Njä det törs jag inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Vaniljglass med kolasås

Tror du på ett liv efter döden: Njä men typ inte

Tycker du om sushi: Jo det är ganska gott

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Näjj

Har du tandläkarskräck: Mm jag vet inte

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är nog lite av en nattuggla

Vilken ögonfärg har du: Blå-grön-grå typ kanske

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mmmh

Biter du på naglarna: Nej usch det är vidrigt

Röker du: Eh... hmm? Kanske

Hur ofta tränar/motionerar du: Hheeheheh, hemligt

Senaste låt du hörde:


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback