2010



Hej och välkommna till 2010. Jag festade in det nya året hos Thimmy. Jag hade riktigt kul. Det började med att Jennie kom hem till mig, vi drack vin och cider, lyssnade på peppmusik och fixade oss i typ 2 timmar hehe. Sen åkte vi till Thimmy, där var det massa trevligt folk. Det var kul att träffa lite nytt folk, jag gillar att festa med er också mina partypeeps, men ibland är det faktiskt lite roligare att träffa och festa med lite nytt folk för omväxlings skull. Vi dansade loss och röjde ordentligt jag och Jennie, det får vi göra om =D. Sen har jag så förbannat ont i svanskotan idag och kan inte riktigt röra mig normalt, ramlade baklänges haha. Nä men jag hade riktigt roligt igår och vill tacka Thimmy och alla som var där igår!

 

 

 



 



 













Kommentarer
Sandra

hej hej hoppas allt är bra nu efter nyår ? :) Och att du får ett toppen bra år :D

2010-01-02 @ 10:53:02
URL: http://saandraj.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback