Bög mamma kines


Wow vissa personer är verkligen bara så bra på att göra bort sig. Som tur är så är det ju inte mitt problem haha!
Nåväl, söndag idag, har inte gått många knop här hemma hos mig idag. Det jag har gjort i helgen är i stora drag att sova, tvättat och festat. Väldigt glamouröst, oja. Kommande vecka blir det nog till att söka lite jobb och antagligen inte så mycket mer än så. Har nyligt varit på arbetsförmedlingen och fått veta lite saker, så jag hoppas att lite grejer kommer att börja klarna osv. Hade som inte varit helt fel, men vi får se. Jag läser faktiskt en bok just nu för första gången på typ aslänge. Asså det måste ju ska vara något fel på mig? Tidigare i veckan gick jag och köpte en apelsin på konsum... en apelsiiin fattar ni?! Jag köper aldrig frukt och sånt också helt plötsligt kom jag hem med en apelsin man bah "WTF?!" liksom. Hur som helst, boken jag läser är Inte som andra döttrar av Deborah Spungen. Riktigt bra bok faktiskt, har läst 2 tredjedelar nu. Jag rekomenderar den varmt. Jag tror faktiskt jag ska ta och läsa en stund, later!



 

 



Kommentarer
Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

haha, jag känner igen det där! jag har också börjat göra helskumma saker, som att baka muffins mitt natten. hm?



Du har inte lust att vara med i min tävling? man kan vinna valfritt smycke/väska ifrån www.houseofyaya.se och eftersom jag inte har så många läsare har du väldigt stor chans att vinna! you've got nothing to lose! ;D

Skulle bli glad om du ville vara med!



ha en trevlig kväll! :*

2010-01-24 @ 20:45:52
URL: http://missmelody.blogg.se/
emelie

haha ja vet alla nackdelar serru! och jag är medveten om det där, men risker måste man ta eller hur? ;)

2010-01-28 @ 19:00:51
URL: http://weao.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback