Almost friday


Har kommit hem, duschat och druckit vaniljte och nu är det snart dags för sängen. Jag bestämde mig för att den här veckan skulle gå fort och det har den och det är bra, för imorgon är det fredag och löning. Då ska jag mysa hemma och kanske städa lite grann om jag orkar. Har inte städat hemma på flera veckor för jag har varken hunnit eller orkat. Antingen har jag festat på helgerna eller så har jag varit för trött. På tal om fest så verkar det som att det blir fest på fredag. Jag jobbar till 21:15 imorgon så jag kommer nog inte orka, kommer bli så sent också om jag ska cykla hem som en idiot och sen våldsduscha så missar jag ändå halva festen. Men det är fest på lördag också och då är jag ju ledig så då kommer jag hinna vara med från början.

Jag har fått bonnbränna, det är int najs!

Nä men nu är det fan dags för sängen, börjar kl 08 imorgon bitti.
Nighty night ya´ll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback