Än sen då?


Asså seriöst jag fattar inte. Om nu Littorin har köpt sex av en prostituerad, än sen då? Vem bryr sig? Det är väl hans ensak i så fall. Om Foki dricker en smirnoff ice eller två, vem bryr sig? Hon är myndig och då får man dricka alkohol.
Att folk orkar hetsa upp sig så mycket över vad andra människor gör, jag förstår inte hur dom bär sig åt för att palla med att bry sig så mycket över saker andra människor gör. Nä allvar, vi behöver spänna av lite och bry oss mer om sånt som faktiskt berör oss. Och då menar jag inte "sköt du ditt så sköter jag mitt" jag menar bara att det är enbart a waste of time att sitta och reta upp sig på vad Kissie skriver på sin blogg te.x. Så ta det lite chillidill så blir det nog bra ändå.

Btw så har jag slut cigg och bara 27 kr att leva på till på fredag, någon som vill skänka några kronor till en stacaks röksugen Foofie?


Kommentarer
Katja

sv: oj dom är verkligen jättelika!

Tror du att jag skulle kunna få ta några bilder från din blogg på din katt och lägga in jämförsbilder på min blogg så får du se ?:)

2010-07-20 @ 21:26:24
URL: http://awesomebitch.blogg.se/
Paula

Tusen tack! Ska absolut tänka på dig när jag har hund problem. haha:) usch då fan vad surt 27 kr att leva på och rökare! jag hade dött!

2010-07-20 @ 22:06:35
URL: http://shefabulous.se
ALICE JOHANNA

COOL BLOGG!



Vill du följa varandra via Bloglovin?

Vad tycker du om min blogg?

Kram

2010-07-20 @ 23:42:53
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback