Lång dag


Det här har varit en lång dag, jag har varit igång sedan 7 imorse. Började jobbet kl 08 till 12 då jag hade lång lunch (delat pass) till kl 16 sen jobbade jag till kl 19:30 ungefär. Det är två mil att cykla fram och tillbaka från jobbet. Sen när jag kom hem hade jag tvättid, så jag började med första tvätten direkt. Nu har jag tvättat fyra tvättar och var klar för bara ett litet tag sedan. Ena tvättmaskinen i tvättstugan var trasig så det fanns bara en. Har även tagit mig en dusch och glidit i myskläder. Känner mig allmänt sliten och stel efter den här dagen, tur det är helg! Nu är klockan efter 1 på natten och det är dags att glida ur myskläderna igen och lägga mig till sängs. Sova, sova, sova, säng, säng, säng!

...Sovdags...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback