Saturrrday


Ja idag är det lördag. Jag har sovit typ hela dagen för att återhämta mig efter arbetsveckan. Har inget att göra just nu. Har inte så jättegott om pengar just nu, men annars hade jag dragit till MAX och käkat ett friscomål med mozarella sticks och gren & garlic dip. Det får vänta till nästa helg då jag har fått pengar. Jag funderar på att lira the sims 3 drömjobb några timmar, jag mår inte så bra idag känner jag och då kan det kännas nice att bygga upp ett perfekt och lyckligt virtuellt liv i the sims. Är så sugen på cola och godsaker, har ätit upp pepparkakorna från i julas i ren desperation efter sötsaker. Medecinen jag har börjat med har en bieffekt som gör att jag får ökad aptit efter lite allt möjligt. Men imorgon fyller mamma år som jag nämnde i något tidigare inlägg och då blir det nog lite gofika, får hålla mig till imorgon och spela the sims under tiden för att ha annat att tänka på.


Kommande vecka kommer se precis likadan ut som den som varit, så det gäller att vila upp sig och ladda inför den kommande veckan så man orkar med den också. Nej nu är det the sims tajm, later folks!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback