Vitlöks salami


Idag har jag fått sluta tidigare än tänkt, skulle ha slutat jobbet om 25 minuter egentligen. Men det ringde så lite så det kändes bra att få fara hem tidigare. Har hunnit ta mig en kall dusch och nu sitter jag och smaskar på lite vitlöks salami som mamma skickade med mig då jag var hos henne igår. Imorgon har jag sovmorgon till kl 10:30 och jobbar till kvälls någon gång. Nu ska jag bara slösurfa och ta det lugnt resten av kvällen och sen ska jag lägga mig och läsa och sen sova.

 

Min favvo just nu helt klart haha!

 



Kommentarer
Katja

Sv: har du någon bild på din kisse på din blogg? skulle gärna vilja se den :)

och min katt är inte heller så stor som den ser ut, den hade bara kvar sin vinterpäls där, mycket mindre nu hehe (:

och tacktack, många som tycker om den :p

2010-07-20 @ 20:44:42
URL: http://awesomebitch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback