Walk like an egyptian

Ja ordentligt med röj blev det då igår kan jag tala om, är så jävla sliten idag. Steg upp ur sängen ganska nyligt, har ätit smörgås med jaktkorv på och druckit vatten. Det blev mycket bilder igår, så jag tänkte som så att jag skulle återberätta gårkvällen med hjälp av bilderna. Enjoy!

Ja, här har vi då en facelook bild på mig. Kvällen började med att Jennie anlände, vi korkade upp vinet och satt och snacka. Jag drack Black Tower och Jenie drack Relax, båda riktig goda vita viner.

Sen när folk blivit tillräckligt dragna så blev det pusskalas! Vi snurrade en flaska och man skulle kyssa den som flaskan pekade mot, och sen skulle den som blivit kysst snurra flaskan osv osv. Pojkarna vågade inte riktigt pussa varandra dock hehe.

Men vad händer här då?! :-O

Jennie och Emelie ramlar när dom hånglar upp varandra haha! Samtidigt så lyckas dom spilla så Emelie landar rakt i det blöta haha!

Emelie fick låna min hårtork så hon kunde blåsa sin tunika torr. Sjävklart skulle detta dokumenteras!

Dessvärre övergick det till modell fotosession haha.

Allmäna tokerier haha =D

Vi drog vidare till Emelies hotellrum där det fanns champagne och choklad.

Tjejerna provar sängen haha!

Utsikten från hotellrumet, långt ner, det är på sjätte våningen.

 

Efter det for vi in mot stadsfesten, jag och Jennie hade biljetter redan så vi gick in före. Dom andra hade inte det dessvärre så dom var tvungna att ta ut pengar för att betala in sig på plats, så vi tappade bort dom. Jag och Jennie drog till Johanna på kullen där vi drack cider, dansade, träffade folk och bråkade med ett gäng brudar vid bajamajorna haha. Sen ville vi gå vidare så vi skulle tvärsvepa det sista av cidern, då gick det inte så bra för mig som spydde haha. Det kom 4 väktare och 2 sjukvårdare som skulle kolla till mig och höra hur det var med mih "ja nu mår jag bra!" sa jag haha. Men vi blev utslängda ändå haha =(. Sen blev det fyllekäk på MAX och sen for jag hem och lade mig. Men jag hade jävligt roligt, det här får vi göra om någon gång hörni! =D

 

Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag bege mig till coop för att panta lite haha.

 

 



Kommentarer
liina

moget att dampa sönder Scandic när ja ska jobba!:P

2010-07-11 @ 19:17:35
URL: http://liinaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback