Aromat

Den här bilden bjuder jag på, en liten finnig tonårs Foofie som ser en aning drogad ut.

(Beror på att jag just snortat aromat, jag har varit beroende av denna gula bordskrydda sedan väldigt ung ålder. Det hela började med att jag hade lite aromat på en macka så var jag fast. En så kallad aromatmacka, så mycket bättre än en horsemacka. Jag vet inte vad en horsemacka är för något och har heller inte testat, det är bara något jag hört. Men jag slår vad om att aromatmacka är bättre! Sedan eskalerade det bara, det gick bara utförs, jag började ha aromat i soppor och grytor och till all möjlig mat, till och med i pizza och hamburgare! Jag kommer aldrig att bli ren från detta aromatberoende, jag är för fast. Jag vill bara uppmana ALLA där ute, gammal som ung, var för fan försiktig när ni experimenterar i köket med olika kryddor! Mitt vad det är så är ni fast i ett jävla beroende och det finns fan ingen hjälp att få heller för ingen jävel tar det jävla kryddberoendet på allvar, AAAAH!! JÄVLA FASCISTER! HELVETE vad ska jag ta mig till, aromaten är sluuuut! Jag måste ut på jakt efter aromat, vänta inte uppe)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback