Hur ska detta gå?

Ja det var ju just snyggt. I typ sista minuten backar mormor och hennes karl ut och kan inte alls hjälpa mig med flytten verkar det som. Jag vet seriöst inte alls hur detta ska gå till. Imorgon kl 12 ska jag  lämna nyckeln till min gamla lägenhet exakt samma tid som jag ska hämta nyckeln till min nya lägenhet. Och jag har än sålänge inget släp. Det hade varit bra om man haft ett släp med tak som man kunnat börja lasta möbler på redan idag och låta stå över natten. Nu har jag dessvärre inget släp. Men nä som sagt, jag vet inte alls hur detta ska gå till. Jag får nog bära möbel för möbel på ryggen från Bureå till Skellefteå verkar det som.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback