Inatt jag drömde

Inatt drömde jag att jag red omkring på en gigantisk Sankt Bernhards, det var en fartfylld dröm kan jag tala om. Var tvungen att hålla i mig hårt som tusan i pälsen på den besten. Jag vet inte riktigt varför jag red omkring på en Sankt Bernhards, kanske vi var ute och bekämpade brottslighet eller något, vem vet.


Nu för tiden börjar jag mina dagar med en promenad, sen går jag hem igen och antingen packar, städar eller tvättar. Så ja jag antar att bloggen blir lite lidande av detta och jag förutspår att det kommer bli väldigt lite bloggande just när jag håller på att flytta (dvs den 1:a april, nej det är inte ett skämt höhö). Först och främst kommer jag vara väldigt upptagen med att få ordning på allt och sen kan man som vanligt inte räkna med att man kommer ha någon internet uppkoppling dom första dagarna. Men det är ju fortfarande drygt 2 veckor kvar tills jag flyttar så. Packar, städar och tvättar är det jag gör som sagt. Och slänger massa skit som jag inte ska ha kvar längre. Typ som trasiga kläder som jag behållit i hopp om att i framtiden kunna laga den. Men nej, nu ska allt onödigt krafs och kolijoxer, mackapärer och mojänger bort. Har väl slängt ungefär ett ton med gamla papper och smålkrafs och allt möjligt och lär väl bli ungefär ett ton till skulle jag tro. Men det känns ändå skönt att bli av med massa gammalt onödigt skit, mer plats för nytt och fräscht. Ut med det gamla och in med det nya. Men nä, nu måste jag försöka få något gjort idag. Tjing

Jag och Sankt Bernhards bäbis



Kommentarer
marre

Jag flyttar snart till Alanya och jobbar som bartender och dansare. Hoppas du har lust att läsa om när jag jobbar och sliter i de varma dagarna och fartfyllda partynätterna :)

2010-03-14 @ 16:58:04
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback