Nu går...

597cc16fe4dce97ec7f4016913cd582b.png

Nu går det undan. Såhär ser det ut i mitt vardagsrum just nu. Ska sova på madrassen här i natt. Det är mer eller mindre tomt i sovrummet nu. Idag har jag varit in till stan typ helt i onödan, orkar inte ens förklara varför. Sen har jag och bull farit och slängt massa skräp och sånt. Sen har vi även proppat hans bil fullsmockad med lådor och grejer, i förberedande syfte då. Kommer ha typ tusen grejer att göra imorgon och samma sak på torsdag. Vi får väl se om jag hinner uppdatera något mer imorgon för imorgon kväll lär ju datorn packas ner. Nåväl ni märker väl. Nu är jag så jävla trött, jag går nog och lägger mig när solen gått ner. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback