Packa alpackan!

Packar, fixar och trixar för fullt inför flytten. Nu börjar det märkas att jag håller på att flytta, tagit ner gardinerna och grejer och lådor överallt. Kissen blir alldeles till sig och galen av allt ståhej och kutar omkring i lägenheten. Idag har Bull hjälpt mig att skruva isär sängen. Sen har vi kört en massa skrot åt helvete på tippen, kändes skönt att bli av med det, då slipper man dra med det. Nu börjar det dra ihop sig, fick veta i eftermiddags att jag nog kommer kunna hämta nycklarna till lägenheten tidigare, kanske redan imorgon eller på onsdag istället för på torsdag. Det blir så awesome, längtar som tusan.

Prisma

Är så less på att bo här i skogen (dvs Bureå) så det är inte sant! När jag flyttade hit, vilket jag gjorde för att jag hade bråttom att flytta hemmifrån (eftersom mammas karl just kommit ut från fängelse då) och det var brist på lägenheter i stan, så jag flyttade till Bureå och bestämde mig för att inom ett år skulle flytta in till stan igen. Jag tänkte att nog kunde jag leva med att bo ute i skogen ett år, men det var då fan med nöd och näppe I tell you. Hur som helst så har jag bott här i 11 månader när jag flyttar, så jag lyckades hålla min tidsplan vilket känns bra.
Men jag vet inte, jag är redan less på flyttstök,vill flytta nununu. Haha har tjatat om att jag vill flytta nununu rätt länge nu känns det som. Men äh, nu ska jag göra lite nytta, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback