Produktiv dag


Jajemen ännu en produktiv dag. Även idag har jag städat från morgon till kväll. Så imorgon har jag bara vardagsrummet, disken och handfatet på toa att ta hand om. Sen har jag gjort dumle muffins idag, det blev jävligt gott =D. Sovrumsmattorna är i torktumlaren i tvättstugan just nu, jag ska nog ta det lugnt resten av kvällen faktiskt. Har fått mycket gjort idag och resten hinner jag ju klart imorgon så. En grej jag ser fram emot med nya lägenheten är att där finns badkar, vilket inte finns här. Kommer vara så skönt att efter en lång och hård dag kunna gör en hårinpackning och ansiktsmask och lägga sig i ett varmt bad och slappna av. Nu ska jag gå en promenix med Erika =)


Kommentarer
Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Aha! Ja, det är ju bra att bo där jobben finns och vännerna så man slipper ta bil och så överallt.

Jag bor också i skogen och det är riktigt trist faktiskt.. får ta bilen till affären!

2010-03-04 @ 19:40:24
URL: http://rodeback.blogg.se/
Bitterfittan

hur är din fredag sötnos? (:

2010-03-05 @ 16:54:28
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback