Torskjävel!

Fy faaan vilken jävla tur att jag flyttar härifrån på torsdag! Jag stod utanför konsum och rökte en cigg i godan ro innan jag skulle gå in. Gå kommer en gubbe ut och får syn på mig varpå han hälsar och frågar hur det är med mig. Jag tänker att jaha vem fan är du och vad vill du, jag känner inte dig. Men whatever jag hälsade tillbaka och besvarade hans fråga. Han pratade om vädret och snön. Han frågade om jag gick skola vilket jag inte gör då frågade han om jag jobbar varpå jag svarade nej. Då börjar han babbla om att en vacker kvinna som jag kan ju sälja min kropp, usch och fy. Jag sa bara att det var nog inte min grej. "Tänk du kunde kanske tjäna en 500 kr" fortsatte han, jag var inte alls med på hans noter men jag sa bara att det lät billigt, inte så att jag ville förhandla eller något och jag visste ju inte ens vad han menade att jag skulle utföra för att kunna tjäna 500 kr på en sån grej. Då sa han att jag kunde få 1000 kr om jag sög av honom, jag svarade nej, "du kan få 1500 om du suger av mig, jag behöver inte komma in, bara suga. ingen behöver veta, det stannar mellan dig och mig. Och gå inte och anmäla mig nu". Jag sa återigen nej och sa att jag skulle in på affären och handla innan det stänger. Men fy fan vad äckligt och obehaligt det var, liksom stå alldeles utanför konsum och erbjuda första bästa tjej han får syn på pengar för en avsugning. Nä fy fan, ännu en anledning till att det blir skönt att flytta härifrån!



Kommentarer
Brutala Bloggen

Åh herregud :S



Jag tycker iofs också att det lät sjukt billigt? Minst 5000! (skämt åsido, skulle känt mig sjukt kränkt,, lät inte roligt..)

2010-03-31 @ 12:02:11
URL: http://metrobloggen.se/ruv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback