HEEELG!

Åh så jävla skönt med helg. Har slitit som ett jävla djur på praktiken idag. Men det gick bra och sen gick jag hem i kylan, brrr. Nu är det bara måndag och tisdag kvar på praktiken sen är det avklarat. Så då är jag typ "ledig" hela december. I handels branchen får dom ju inte ta i praktikanter under decmeber månad och på sommaren för att då skulle det bli typ "utnyttjande" tjohejsan (som om det inte redan är det?). Så det ska bli skönt med "ledigt" en månad, sen är det tänkt jag ska ut i praktik igen under janurai och februari, får väl se var jag hamnar då.

Men nuuu är det heeelg så jävla skööönt. Vi får väl se om jag går i ide över helgen eller om jag far ut på äventyr. Jag skulle vilja vara antingen som ett Mumintroll eller som en flyttfågel. Mumintroll för att dom går i ide över vintern, flyttfågel för att dom flyger söderut över vintern! Som vissa av er vet så har jag ju lite underliga sömnstörningar, men att sova typ 5 månader om året skulle bli lite jobbigt. I sommras någon gång sov jag i 24 timmar i sträck, det har hänt ganska många gånger att jag sovit drygt ett dygn i sträck, men det är nog mitt rekord. Mitt rekord i antal timmar vaken har nog varit kring 36 timmar. Man är rätt sliten då kan jag tala om, det är såna gånger man lägger sig och sover och råkar sova bort en dygn ungefär.

Anywaaay... lite filmsugen nu i helgen, några tips på sevärda filmer?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback