Lussekatter

MEN vet ni VAD!? Det hände mig en jättehemsk sak idag faktiskt. Jag var på arbetsintervju på Stiftsgården och sen gick jag in till stan igen för jag skulle till praktiken, så gick jag in på ICA för att köpa ett paket cigg. Jag möts av en ljuvlig doft av lussekatter och blir alldeles pilemarisk, men jag tänkte att jag skulle gå och köpa lussekatter när jag slutat praktiken sen på eftermiddagen. Så säger Sally min boss under dagen att de säljer lussekatter 4 st för 20:- fett värt tänker jag. Sen när jag slutat för dagen och går till ICA så fanns det bara EN ENDA lussekatt till stackars lilla mig! Så det är faktiskt synd om mig idag. Men imorgon då minsann ska jag köpa lussekatter!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback