När Foofie var en fjortis

Ja, vad kul! Tänkte lägga upp massa bilder från när jag var "fjortis"! Fast jag var nog aldrig en fjortis, en emofjortis kanske, jag vet inte? Hur som helst, bilder från när jag var tonåring. Enjoy!

Här kanske det ser ut som att jag formar handen som en pistol mot huvudet men det var inte tanken.
Faktum är att jag var väldigt nöjd egentligen, jag var ju i Cypern!




Här posar jag med en enorm kanin för glatta livet!



Redigt full en nyårs!



Här posar jag fint i min söta skjorta



Gjorde en cp min inne på en toa på en fest



Saknar mina kängor!



Hånglade med söta flickor!



Kramades lite också



Hade nästan blont hår där ett tag!



Bättre en fjorre i soffan än en fnurre på snoffsen!



Dålig cam bild 1#



Dålig cam bild 2#



Dålig cam bild 3#


Här efter kommer en del av när Foofie var en fjortis som förtjänar ett eget inlägg, stay tuned!


Kommentarer
nadia

Jag la också ut en bild för någon vecka sedan på bloggen från när jag var 14.. ja jävlar vilken fjortis jag var.. Ibland tittar man sig i spegeln och inte tycker att så mycket har förändras, men när man väl kollar på gamla bilder så har det ju blivit en stor förändring. Allt var inte bättre förr...

2010-11-27 @ 13:46:24
URL: http://www.prinsessanadia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback