Tisdag

Tjolahej! Nu har jag kommit hem från praktiken. Försovde mig imorse, blev inge bra alls. Sen på vägen till praktiken så ringer min läkare "Hej du hade en tid här på vårdcentralen idag" och jag bara "eeeh... va? Var inte det typ i början på december?" Men vi tog mötet över telefon istället. Jag ska fortsätta med min medicin och jag ska börja prata med en psykolog för att reda ut det här med mina sömnstörningar. Medicinen hjälper ju inte så bra men min läkare tyckte jag skulle fortsätta ta den så det är väl bara att lyda. Medicinen ska dämpa min depression samt hjälpa mot mina sömnstörningar. Det enda den gör är att göra mig avtrubbad och likgiltig så jag vet inte om man ska tycka att det är bra eller dåligt.


Nu sitter jag här och äter lite Fluff och tar det lugnt. Blir nog tidigt isäng ikväll. Känner mig trött och frusen... Laters!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback