Weekend

Den här helgen har känts så konstig. Har drömt så konstigt på nätterna. Natten mellan fredag-lördag drömde jag om en liten svart ödla med orangea fläckar som spelade så söt och snäll och sen bet den i tummen och den var ju givetvis oerhört ond och giftig så jag dödde typ. Kände mig rätt konstigt när jag vaknade morgonen efter. Men konstigaste och sjukaste drömmen drömde jag ändå natten mellan lördag-söndag, då drömde jag att Jennies pojkvän tände på att smeta in snus i hufsatufsa. Också drömde jag att jag skulle försöka få tag i henne för att varna henne så han inte skulle smeta in snus i hennes hufsatufsa, kan ju inte vara nyttigt liksom. Så låg jag där i sängen i morse och kände mig bara ännu mer konstig. Jag vet ju på riktigt att både Jennie och Erik är vanlij under täckena. Jag och Jennie diskuterade det där någon dag, Jennie är vanilj säger hon. Jag har konstaterat att jag nog är lakrits isåfall, men jag är ju inte bara lakrits rakt igenom så man kan väl säga som så att jag är som en lakritspuck, glassen ni vet.

Har tagit mig en dusch för ett tag sen och sitter med en turban på skallen, imorgon är det praktik igen som vanligt så det börjar väl vara dags att lägga sig i znarkofagen snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback