sortera & organisera

Sådärja, nu har jag suttit en stund och sorterat och gjort fint bland alla mappar där jag har alla bilder, såhär fint blev det:


Nu sitter jag här och funderar på att gå en sväng till macken och sen tjuvtvätta lite i tvättstugan inatt kanske. Men det känns lite motigt att gå till macken nu, tror jag håller på att bli förkyld IGEN. Har ont lite här och var och känner mig sådär varm sömnig som man gör när man håller på att bli förkyld. Hoppas jag misstar mig. Nä här blir det inga rutiga negerungar gjorda om jag bara sitter här, up up and awaaay!


Kommentarer
Emma M

hihi jag ser miiig

2010-10-20 @ 08:24:02
♛ J I L I N A ♛

Jag skulle behövt gjort en rensning jag också. Har så mkt skit haha.Det är ju så skönt då man är klar.

2010-10-20 @ 13:21:37
URL: http://jilina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback