*Starstruck*

Där satt den, nu har jag pillat lite i photoshop och fixat en ny fräsch header. Kan ni inte se den så trycker ni F5. Kände det var dags att byta header då bilden jag använde i föregående header var snart året gammal. Den här nya är bara någon vecka gammal så den är aningens mer up to date så att säga. Har inte gjort så mycket vettigt idag. Sitter och smålängtar till julen litegrann, ser fram emot levande ljus, doften av nejlika och apelsin, löjrom och gravad lax. Hoppas pappa mutar med den berömda Kalix löjromen, då kommer jag, inga problem. En annan anledning att längta till december är ju World of Warcraft expansionen Cataclysm som släpps i början på december. Passar bra, då kan man stanna inne i värmen och powerlevla! Nu ska jag gå till sängs, more updates tomorrows.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback