Stockholm

Det var längensen sist jag var i stockholm. Både jag och Jennie är sugna på att dra dit och shoppa, äta på restauranger och dra och festa ute på fancy uteställen. Stockholm har ju aningens mer att bjuda på än Skellefteå. Sen bor ju allas våra kända bloggare i huvudstaden haha. Stockholm är så himla stort, jag skulle bara gå vilse, tur att Jennie hittar runt i centrala Stockholm i alla fall. Sist jag var i Stockholm var med mitt ex Andreas och hans polare då vi skulle se Blind Guardian uppträda i globen. Fast sen blev det ändrat så konserten var i slutändan i fryshuset men det gjorde inte så mycket. Vi var där i tre dagar och då sov vi i Andreas kompis slätkingars lägenhet. Men på den tiden var man så ung så man fick sig inte in på krogarna så vore kul nu att dra dit och uppleva utelivet i Stockholm, det lär ju vara mer livat än här i lilla Skellefteå haha. Men om än Skellefteå är litet och tråkigt så skulle jag ändå aldrig palla att bo i Stockholm, skulle vara lite jobbigt att gå vilse typ varje dag första halvåret haha. Tänkte bjuda på lite bilder från sist jag var i Stockholm.



Plattan.

Jag och Andreas åkte tunnelbana.



Väldigt platt råtta på Sergels torg.



Vi var på Hard Rock café.



Jag i baren på Hard Rock café.



Vi åt på Burger King, det finns ju inte här uppe i norr :-P



Vi fikade på något café.



Vi var på Buttericks haha.



Konsert Blind Guardian, har biljetten kvar än!


Men jag är himla sugen på att bara dra iväg och leva rövare, du och jag Jennie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback