Grekland

Åh jag är så grymt sugen på resa utomlands, helst till Grekland! Tänk er 30 grader varmt, vit sand mellan tårna och vatten som blänker som tusen smaragder och en iskall drink! Vita hus med blåa tak och en fräsch grekisk sallad med fetaost och ett glas isvatten. Jag blir alldeles till mig bara jag tänker på det!


Hade varit så grymt skönt att sticka iväg när vintern är som mörkast och kallast. Men då måste man ju förståss ha med sig någon också, det hade nog fått bli Jennie! På förmiddagarna kunde man steka på stranden, på eftermiddagarna sightseeing och shopping och klubbar på kvällarna. Det blir till att börja jaga jobb så man kan häva sig iväg! För nu är det så länge sedan jag reste utomlands och jag börjar bli grymt sugen nu.


Min pappas fru Cecilia har varit i Grekland flera gånger och man blir ju inte direkt mindre sugen då hon berättar om alla hennes underbara resor till Aten. Nä som sagt det blir till att börja jaga jobb så man har råd att göra allt man vill göra, resa, tatuera sig och ta körkort och sånt! Grekland, ja tack!

 

 



Kommentarer
Milla

Jag kom hem från Grekland i torsdags, hehe. Åker gärna tillbaka :D

2010-09-13 @ 22:30:13
URL: http://jagosv.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback