Listaaa!1!

Mår: Illa som en gorilla.
Vill: Sova.
Ska: Försöka att inte somna.
Har: En kissekatt i sängen.
Bör: Sluta sova bort dagarna, sluta vara vaken om nätterna och diska mer.
Är: Seeeg!
Drömmer om: Lyckligt liv.
Längtar till: Nästa år.
Fasar inför: Ingenting just nu.


Idag:
Är det lördag!
Imorgon: Är det söndag!
Igår: Sov jag hela dagen.
Nu: Är jag hungrig.


Vill ha:
Din mamma.
Vill se: Den där ap filmen som går på bio
Vill bli: Pigg.

Glad över: Min fina flapflop.
Arg på: Orkar inte slösa energi på att vara förbannad.
Rädd för: våldtäksmän och spindlar.
Nyfiken på: Om din farmor sväljer.
Lycka: = Sova.
Sorg: = Vinter.
Älskar: Ingen!
Hatar: Ingen!
Äter: Inte ärtor!
Sover: Med kissekatten.
Dricker: Coca cola i kopiösa mängder.
Röker: Inte gräs.
Dansar: Som en balllerina på speed.
Lever: Som en ★Rockstar★



Kommentarer
Anonym

sv: håller med dig.. tycker dock inte det gör nått med "vardags-spam", liksom det får man väl leva med men tycker inte folk ska ljuga bara! och hemskt snäll är du, tack för komplimangerna och till sist vill jag säga att nej jag kan inte bli modell, mäter bara 157 cenitmeter över marken ;)

2011-08-27 @ 16:12:14
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Anonym

sv: jo jag är 13, men har slutat växa sedan 1½ år tillbaka.. Så det har jag liksom tappat hoppet på, men det är klart jag kommer ju växa på andra håll :) tack så mycket, wow vilka komplimanger! och jo jag älskar att stå framför kameran, haha..

2011-08-27 @ 18:48:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback