Shit pommfritt

Jag är ganska trött just nu. Jag har varit vaken i drygt 36 timmar i sträck nu. Det började med att jag vaknade kring 18 tiden på torsdag. Fixade käk och gick till Lina som hade en social gathering över lite vin/öl. For hem vid halv 1 på natten. Kollade på family guy och spelade WoW fram tills 11 imorse då jag for och fixade käk. Spelade lite mer WoW, kollade lite americas next top model. Såg ett medelande från Thimmy om att det var mini fest hos Anna som jag bor granne med. For dit och var social över några glas vin. Sen bar det av till Kalles där vi dansade och tjoade. Sen for vi hem till Thimmy och åt god mat och kollade på disneys alice i underlandet. Sen satt jag, Thimmy och Dennis och skrattade åt random skit. Jag och Dennis följdes åt hemmåt. Så ja jag kom typ nyss hem ungefär.


Dricker lite cola zero och myser med kissen. Så jaaa, det är vad som hänt dom senaste 36 timmarna! Har varit dålig på att uppdatera men det går lite i vågor det där så. Men jag uppdaterar ändå MYCKET jämfört med för inte så längesen då det blev typ 5 inlägg/månad i typ ett halvår. Men då var då och nu är nu. Och NU ska jag mysa ner mig i sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback