Nyår hos Foofie

Välkomna till 2011 då allihopa! I årets första inlägg tänkte jag bjuda på bilder från sista timmarna av året 2010! Håll till godo!



Jennie och Erik anlände



Jag posade fint



Sasse the man



Jag och en snygg brud



Jennie och Jennie



Min söta flickvän!



Jag vet inte :-P



Roberth, Emma och Ebii



David undrade om jag kan göra sådär men det kan jag inte :-P



Bull med syster



Haha alla satt intrycka i ett hörn



Erik och "Vin Diesels brorsa" haha :-P



Här ligger jag i folks knän och posar haha



Fråga inte :-P



Mulle tittade förbi, han hade en rosa tändare.



Tommy kom också



Jennie, jag och Mulle



Kommentarer
ANYA

MEN USCH VILKEN BILD DÄR DU SÄRAR PÅ BENEN... SER DIN BULLFITTA

2011-01-16 @ 12:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback