OMFG!

VARNING VARNING VARNING VARNING VARNING VARNING VARNING!!!


INTE för känsliga tittare, jag upprepar INTE för känsliga tittare!

Det här är fan det vidrigaste jag någonsin sett, and I've seen some nasty shit, I tell you! Jag har sett bilder på skändade lik, jag har sett dom värsta skräckisarna och thrillers, jag har sett bilder/videos på människor som skär sönder sina armar, jag har sett 2 girls 1 cup, jag har sett 1 guy 1 cup + pain olympics!

MEN DET HÄR TAR FAN I MIG PRISET AV VIDRIGASTE ÄCKLIGASTE MINA ÖGON NÅGONSIN SKÅDAT!



Kommentarer
Kong

Tycker fortfarande att de fina insekterna som borrar in sig under huden och växer, är äckligare! Fyyyyfan! (De hade iofs några bilder på parasiter i videon ovan men det är fan inte "zits" :P... så de räknas inte!)

2011-07-06 @ 09:47:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback