Skrivbordet

För drygt 3 dygn sedan påbörjade jag projekt "rensa datorn". Det tog en hel del tid med tanke på att datorn hade blivt sanslöst seg av allt skräp. Avinstallerade massa grejer, rensade, defragmenterade, virussökte etc. Tog sin lilla tid. Nu har jag dessutom fixat så det är ordning och reda i datorn och logiskt sorterat på de olika hårddiskarna. Och se på fan, datorn är inte seg längre, wihooo! Fixade fint på skrivbordet och på msn också!

Skrivbordsbilden

Det är jävligt dött ikväll för folk är säkert ute och festar eller åtminstone har bättre saker för sig än att sitta hemma och fisa och jag orkar inte se mer Vänner idag så jag ska nog lägga mig tills sängs med en god bok snart.
Haha och föregående mening måste nog vara rekordet på längsta mening i min blogg eller något! Tjoho på den.


Puss & kram vi syns på stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback