Who ya gonna call...? GHOSTBUSTERS!!!

Jag har byggt värsta bästa simmen ever i the sims 3! Här får ni se lite tuffa bilder!
(simmen + huset har jag laddat hem från the sims resources, men jag har modifierat efter eget tycke och smak!)



Chill i matsalen



Man måste träna så man blir FITT!



Pose



Tv hörnan, cupcakes och teacups!



Chill i soffan



Hon jobbar som ghostbuster!



Hon suger in andar i sin manick



Baksidan belysning variant #1



Baksidan belysnings alternativ 2#



Hon var ute på uppdrag och snubben kissade ner sig och luktade nasty



Chill i badet



Husnegern (bokstavligt talat) fixar käk



Förfest pizza



Poolparty


Kommentarer
Emma

Åååh sno inte mitt yrke, jag är spökjägarn ju ;)

2011-12-16 @ 21:30:33
URL: http://dankos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback