Desperata husfruar

Jag har sett de 3 första avsnitten på åttonde säsongen av Desperate Housewives, det är mer spännande än någonsin och det är så hemskt! För jag vet att det här är sista säsongen som görs! Man förstår ju själv att det går inte att hålla igång en sådan serie hur länge som helst med tanke på hur mycket som hänt och allt drama osv. Men på något sätt så vill man ändå aldrig att det ska ta slut. Jag har för tredje gången gilt sett om alla avsnitt från första avsnittet och nu måste man vänta i en vecka på varje avsnitt och sen kommer ett säsongsuppehåll över jul och nyår och det känns också hemskt jobbigt. Ska man börja se en serie så ska man börja se en serie som redan släppt en massa säsonger så man slipper sitta och vänta på nya avsnitt. Det är så jävla awesome att kunna sitta och se avsnitt efter avsnitt. Men snart kommer inga fler avsnitt av Desperate housewives och jag kommer att sakna det så mycket :-(



Kommentarer
Frida

ååh! Måste fixa hem alla avsnitt så man kan se alltihop!!:)

2011-10-13 @ 18:07:18
URL: http://zycra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback