Min nya blogg!

Jag har senaste veckan jobbat en hel del med min nya blogg, det är bland annat därför denna blogg blivit en aning lidande. Jag kommer naturligtvis att fortsätta blogga på den här bloggen. Det här är ju min personliga blogg om mig och mina vardagsbetraktelser osv. Förhoppningsvis så får sig även den här bloggen en renovering till veckan.

Den nya bloggen kommer var betydligt mer fokuserad på min personliga stil vad gäller musik, filmer, litteratur, mode etc. I den bloggen kommer jag att skriva om allt som jag tycker rockar, den handlar om rock/metal musik och den alternativa kulturen. Så om det är något som tilltalar er så tycker jag definitivt att ni ska kika in, ni får jättegärna följa den via bloglovin' eller blogkeen och trycka på like knappen om ni gillar't!

Klicka på bilden för att komma till bloggen!



Enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback