Vad är Foofie?

Eeeh, jag fick en "fråga" som jag tänkte svara på, haha.


För det första, din mamma är ett handikapp. Och för det andra, vet du själv vad foofie är för något? Det kan nämligen vara flera olika saker. Här är två exempel från urban dictionary:


Det kan även vara ett annat ord för fis, kommer ni ihåg Scrubs avsnittet när gänget är i en allvarlig situation varpå Turk säger att han är fisnödig då Carla svarar "don't you dare make a foofie!". Det är också ett relativt vanligt namn på hundar i USA, i ett avsnitt av Simpsons då Flanders fru har dött så dejtar han en kvinna vars hund heter Foofie.

I den här låten med Weird Al så sjunger han om att han har gjort en hemsida om sin hund, som råkar heta just Foofie!


Så bitch puh-leeaase, jag har nog bättre koll än dig vad gäller mitt nickname!

Och varför jag heter så? För att jag är coolare än dig!

Sorry men du blev just ägd!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback