KoЯn

Det är helt sjukt. Jag är seriöst kär i Jonathan Davis. Jag känner ju inte honom och har aldrig träffat honom så det är ju som när folk är kär i Johnny Depp, och ja jag säger folk och inte tjejer för jag slår vad om att det inte är bara tjejer som blir kär i honom, speciellt med tanke på hans medverkan i Pirates of the caribean filmerna. Jonathan har tre söner och jag är rätt säker på att han för närvarande är gift. Vilket suger, det suger också att jag bor i Sverige och han där. Han är dessutom 41 år och jag är 22. Men jag bryr mig fan inte haha. Hade han inte varit gift så. Men jag vet inte om jag någonsin kommer att träffa honom, men jag hoppas det. Jag är rätt övertygad att min uppfattning om honom enbart skulle förändras till det ännu bättre av att träffa honom.

Jag älskar KoЯn, jag älskar Jonathan, jag älskar hans personlighet, jag älskar hur han ser ut, jag älskar hans sätt att göra sin grej, jag älskar hans stil, jag älskar hans humor, jag älskar hans utstrålning, jag kan hålla på hur länge som helst. JAG ÄLSKAR JONATHAN!


Härligare människa får man ju leta efter!

Ja! Kom och bit mig var som helst, när som helst!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback