Back in town

Idag har jag kommit hem till Skellefteå igen, med proppfulla väskor och en fet plånbok. Det känns bra. Har fått massor med julklappar vilket jag inte var berred på men nöjd blev jag. I Kalix har jag haft det gott, ätit julmat och träffat släkt, klappat en häst osv. Här kommer lite bilder från Kalix vistelsen, håll till godo!
 
 
Det var lite mer snö där.
 
 
Ibland blir det rabalder även i lilla Kalix.
 
 
Min kusin och hans familj har höns och massa andra djur, pappa fick hem ägg! Det syns kanske inte så väl på bilden men vissa av äggen är ljusgröna, de hade ljusblåa ägg också, lustigt.
 
 
På bussen påväg hem. Plånboken är fet, det känns bra!
 


Kommentarer
My

Härligt att du verkar haft det bra i jul, fin blogg förresten! :) Ha det gott

2012-12-30 @ 17:42:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Josefine

Hej!
Såg din kommentar hos Lady Dahmer och ville bara kommentera att ja mina föräldrar kommenterar likadant. Värdelösa jävla småkommentarer som "oj, köpte du inte lite väl mycket godis nu?" Eller vad mycket du åt, jeansen har väl blivit lite tajta osv.
Alltså nog för att min mamma var smalare än mig när hon var ung och min mormor och hennes systrar var ännu smalare men vad fan!!Vilken jävla smäll i ansiktet. Att de som ska stötta en mest säger sådana saker som dödar självförtroendet på 3 sekunder. Det är säkerligen ingenting de tänker på ens men fy så det känns.
Försök att ignorera det eller kasta bort kommentarerna, ingen annan än du kan bestämma vad du kan göra med din kropp.
Du är vacker som du är så oavsett hur mycket småkommentarerna drar ner en i skiten, dra dig upp och få inte anorexia ;P

2012-12-30 @ 22:14:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback