Oh jävlar!

Livet på Skiftesgatan rullar på, det händer lite ditt och lite datt. Jag har slarvat med uppdateringarna i vanlig ordning så jag kompenserar med ett gäng utvalada bilder från senaste veckornas upptåg.

Håll till godo!

Lina hugger ihjäl en mobil.

Såhär gick det med det.

Jennie var på besök.



Jag har varit med Andreas.



Lina provade Andreas glasögon.



Mulle också.

Jag också naturligtvis.

Andreas hittade en ny vän.



I fredags drack jag något grönt.

Oh jävlar!

Mulle rökte under fläkten.

Något fyllo tog en suddig bild.

Jag och Lina har varit allmänt snygga som vanligt.

 



För övrigt har jag kommit på en ramsa, den går såhär:
lill smusse pickel päckel pest punkarn i puckelpisten blev puckelfistad.
Sug på den ni!


Kommentarer
Han med mössan :P

Oh jävlar! Vilket fint blogginlägg :D

Jag gillar bilderna också, helt awesome!!!



Rolig helg var det ;)

2012-02-21 @ 15:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback