Skellhell

Ja då var man hemma igen då. Det är alltid full rulle här nu för tiden känns det som. Jag kom hem med bussen i förmiddags och gick hemmåt med Lina, tog en dusch och sen bar det av till solbacken för att införskaffa förnödenheter. Typ som juice, jag har börjat dricka mycket Bravo jucie nu för tiden, helst ska det vara den lila eller den tropiska. Just nu dricker jag den tropiska Bravo juicen blandat med Ramlösa rabarber, det blir som nyttig fruktläsk, godare än läsk till och med. Bravo innehåller ju inget tillsatt socker eller så, bara det naturliga fruktsockret så att säga. Så jag försöker dricka mer sånt nu för tiden istället för cola, jag dricker på tok för mycket cola annars. Jag tror jag kommer börja må bättre om jag får i mig mer sånt för jag är så dålig på att äta frukt, då är det mycket lättare att dricka juice eller smoothies. I alla fall, sen fick Lina hit levererat en stor satans tung jävla TV-bänk så då har vi möblerat om litegrann i hennes rum. Sen kom vi på att vi ska tvätta ikväll så då drog vi till Coop för att köpa tvätt och sköljmedel, också hade det brunnit lite på Coop så brandkåren var där och grejer, galet värre. Också har vi köpt massa jordgubbar som vi ska smaska på! Mmm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback