Ja men hallå där, update i stugan

Shit vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen asså! Det beror visserligen på att jag var utan internet i drygt en månad, det sög verkligen. Men nu har jag fixat det för ett litet tag sedan, det är en lång historia som jag inte orkar gå in på men vissa av er vet ju vad det är om. Sååå nog om det.

Jag märkte att jag hade fått otroligt mycket respons på mitt förra inlägg, mer än vanligt asså. Haha riktigt roligt ändå med tanke på att det var mitt första "mode" inlägg som dessutom var hur oseriöst som helst. Kanske återkommer jag någon gång till ämnet men räkna inte med det, och räkna inte med att det kommer vara seriöst heller haha. Men asså palla mode liksom, hallå. Jag brukar i stort sett aldrig få kommentarer på mina inlägg också skriver jag ETT oseriöst inlägg om mode och pang så har jag 26 kommentarer, liksom whatup?
 
Och jag har varit dålig på att vara social på senaste tiden också. Jag är egentligen inte asocial och jag har väl inte direkt isolerat mig medvetet jag har typ bara inte orkat. Jag har mest suttit hemma bara. Men förra helgen då var jag i farten och jag har väl mer eller mindre planerat att vara i farten denna helg också, det är på tiden liksom.
 

Här har vi då en bild från förra helgen, så ja det här är facelook nu för tiden.
 
 
That's all for now!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback