Äntligen vår!

Jag tänker alltid på den här låten när det börjar bli vår.
 
 


Kommentarer
Eriiza

Exakt, därför blev jag så fruktansvärt överraskad över
hur många negativa kommentarer jag fick, och fick upprepa
mig 1000-tals gånger för att försöka förklara skillnaden mellan att t.ex jobba på ICA och att
syssla med något man brinner för - som jag med film.

Jo, men samtidigt vill jag inte riskera att FK ser
mig plötsligt som arbetsduglig och inte vill fortsätta sjukskriva mig, då jag funnit något..
De är ju som ormar..

Svar: Ja men folk måste tydligen alltid ifrågasätta och leta fel etc.
Ja jag fattar vad du menar. Man måste passa sig och tissla och tassla vad gäller oväntat cashflow och sysselsättning, annars kan ens villkor eller rätt till ersättning förändras helt plötsligt.
Foofie

2013-04-18 @ 18:30:23
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Sorry för sent svar...
Men ja, man måste jämnt akta sig.. =/

Om du är intresserad, kolla mitt senaste inlägg, lagt
upp en av de videos jag medverkade i! =D

2013-05-04 @ 16:51:34
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback