Kattbröder


Idag (och igår) har jag hjälpt Bull att flytta till hans lägenhet. Hjälpt till att bära grejer och sådär. Han tog även hem Sam och Pippin hem till sig... jag har inte hunnit känna efter hur det känns än att dom inte är här längre. Jag har ju varit så van med att ha dom här och det har ju känts helt naturligt att ha dom här eftersom jag träffade dom ju mycket när Bull bodde i Umeå då jag var och hälsade på. Men jag tror det kommer kännas lite konstigt att inte ha dom här längre, jag kommer ju självklart träffa katterna hemma hos Bull men det är ju inte samma sak. Jag kommer inte längre bli mött av två söta kattbröder innanför dörren när man kommer hem... Och dom är ju hur fina och mysiga som helst, Pippin brukade komma och mysa med mig i sängen på morgon och Sam var alltid nyfiken på vad man satt och åt och ibland ville han smaka (speciellt om det var ost, Sam älskar ost). Jättesociala katter är dom, men nu är dom inte här längre. Buhu det känns nästan lite vemodigt faktiskt.

Vad händer annars då. Jag brukar ju faktiskt inte skriva såmycket om vad jag har för mig om dagarna i bloggen. Jag vet inte om jag tycker om det är så relevant att skriva vad man gör hela tiden. Visst det skulle ju uppdateras oftare, men hur intresserade är ni egentligen av att veta typ "nu ska jag och Bull spela Diablo 2" eller "nu ska jag gå på konsum och köpa mjölk" eller "nu ska jag gå och lägga mig och sova". Jag tycker ju det är mer givande att skriva inlägg som har något vettigt att komma med.  Sen tror jag heller inte att ni är särskilt intresserade av min kost, eller?

Hursomhelst. Imorgon kommer soc hit på hembesök, dom ska väl se hur det går för mig och sen ska dom väl avgöra om jag ska få mer bidrag ifall det är något mer jag behöver (som te.x sängkläder och handdukar skulle jag behövt). Jag har ju som det mesta jag behöver nu, har ju till och med en soffa nu. Men jag måste verkligen tacka alla som jag har fått grejer till lägenheten av, alla som jag har fått grejer av kanske inte läser bloggen. Men iaf, varmt tack till er alla som har kommit med grejer till "rädda Foofie fonden" (höhö). Men här måste iaf städas och diskas så det ser trevligt ut då soc kommer imorgon.

Men nu har ni ju iaf fått en liten update om vad som händer i Foofies liv hehe ^__^



Trackback