Snö, kyla & mörker

Det här är nog den längsta bloggpausen för mig någonsin. Jag kan inte lova frekvent update på ett tag till heller. En smula trist tycker vissa kanske, whatever tänker någon annan. Mitt liv är som en bergodalbana just nu, bokstavligt talat. Stundvis känns allt så underbart och ibland är det bara helt åt helvete. Det är mycket som har hänt och händer just nu.

Jag har har nog gått ner en del i vikt. Går och är illamående för jämnan känns det som. Jobbigt att äta för det mesta. Jag som annars brukar vara så matglad, vad har hänt? Det känns som att jag ska spy oroväckande ofta.

Jag har slutat med Mirtazapin och har nyligt börjat med Imovane istället.

Jag ska göra praktik en månad framöver. Är inte det minsta peppad men hoppas att jag ändrar inställning snart.

Jag är hysteriskt förälskad i en underbar person och jag hoppas hoppas hoppas...

I övrigt är det mycket familje angelägenheter som jag grubblar och oroar mig över.

Det är en allmänt jobbig period för mig just nu och jag hoppas att ni som står mig nära har överseende med att jag inte orkar engagera mig särskilt mycket vad gäller allt och inget. Vissa dagar vill jag bara ligga och andas, jag vill bara gömma mig för världen, pausa allt. Vill bara lägga mig i en koma i en månad eller två, men samtidigt vill jag inte missa något... Som vanligt måste jag vara "duktig", försöka hålla huvudet högt och bara orka. Alla andra orkar ju då borde ju jag orka eller vadå? Det finns inte tid för att gömma sig från världen i flera dagar. Ta en powernap så blir allt bra ska du se. Bara andas så ordnar sig allt. Drick en kopp te så känns det nog bättre sen.

HALLELUJAH!!!!1!!1!1!!!



Kommentarer
Frida

Jäkligt roligt att du dök upp på inflyttningsfesten!:)

Hoppas du hade kul!:)

Kämpa pååååå!!!!:)

2011-02-12 @ 12:10:42
URL: http://zycra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback